EL BANC AL MÒBIL AMB BBVA

“El client ha evolucionat i nosaltres ens hem d’adaptar a les seves necessitats i facilitar-li la relació amb BBVA“

Entrevista a Alicia Santos, responsable de BBVA Contigo a Catalunya

Judit Monclús
2 min
“El client ha evolucionat i nosaltres ens hem d’adaptar a les seves necessitats i facilitar-li la relació amb BBVA“

El novembre del 2011 BBVA va posar en marxa BBVA Contigo, una eina digital que permetia que els gestors de l’entitat es relacionessin de manera remota amb els clients. Gairebé sis anys més tard, ja són gairebé 700.000 els clients que tenen un gestor assignat que els ofereix assessorament amb total disponibilitat a través de les diferents aplicacions que ofereix BBVA per facilitar les operacions als seus clients. De fet, BBVA Contigo és una de les apostes principals de l’entitat en el marc del seu procés de transformació digital. En podeu veure el funcionament en aquest video. La responsable de BBVA Contigo a Catalunya, Alicia Santos, explica que aquesta relació multicanal que s’estableix amb el client ofereix molts avantatges.

En què consisteix la relació multicanal que BBVA estableix amb el client?

Des de fa molt temps BBVA aposta per relacionar-se amb els seus clients pel canal que ells mateixos escullen. Volem estar a prop dels nostres clients, en el seu dia a dia, i que puguin dirigir-se a nosaltres de la forma més ràpida i senzilla possible. El client ha evolucionat i nosaltres ens hem d’adaptar a les seves necessitats amb l’objectiu de facilitar-li la relació amb BBVA, la seva entitat financera.

Quina és la relació que estableix el client amb el banc a través de BBVA Contigo?

El client està molt més a prop del banc a través de BBVA Contigo. És una eina en la qual, a més de totes les funcionalitats del món digital que posem a l’abast dels nostres clients (App BBVA, web, Cashup, etcètera), hi afegim un valor humà pel que fa a la relació. En aquest sentit, el que fem és posar a la disposició del client un gestor personal que els pot atendre de forma multicanal, sigui tant per telèfon, com per correu electrònic, per xat o fins i tot presencialment.

Quins són els principals avantatges d’aquest canal en relació amb el banc?

Sobretot, comoditat i conveniència. El client pot realitzar operacions bancàries de forma ràpida, quasi en qualsevol moment, sense necessitat de desplaçar-se fins a l’oficina que tingui més a prop. BBVA Contigo és un servei de valor que permet tenir les 24 hores del dia i els 365 dies de l’any un gestor personal que sempre està disponible. A més, BBVA posa a l’abast dels clients diferents eines digitals que els permeten realitzar qualsevol transacció amb el banc des de qualsevol lloc, ja sigui des de casa, des de la feina, estant de vacances, etcètera.

Quines són les operacions que pot realitzar un client a través d’aquest gestor?

Un client de BBVA pot realitzar totes les seves operacions a través del gestor BBVA Contigo. Esclar, amb l’excepció de l’efectiu i els xecs, que els ha de recollir el mateix client de manera presencial.

Hi ha previstes novetats?

Per descomptat! Evolucionem dia a dia, no només amb l’objectiu de perfeccionar les nostres eines i fer-les més senzilles de cara al client, sinó que l’evolució dels nostres serveis passa també per la diferenciació i segmentació dels nostres clients, que és la manera de poder-los oferir un servei absolutament personalitzat.

stats