Comentaris (14)

  • Montilivi_53 25/04/2017 07:50:26

    Una activitat a la Guttmann, potser t'interessa.

  • tiajoxi2 25/04/2017 08:49:45

    molt bones reflexions!

  • mon 25/04/2017 08:56:29

    Totalment d'acord !

  • Nuria de Cat 25/04/2017 11:03:33

    Ni els adults 8 hores davant de l'ordinador, ni 12 un taxista...

  • Mr. P 25/04/2017 11:45:50

    Potenciar la creativitat i l'activitat fisica des de ben petits, faria interioritzar aspectes claus per no tenir el nivell de tarats mentals i persones amb sobrepes que hi ha a l'actualitat. Amb el que millorariem com a societat. Pero manca objectius clars i, sobretot, força de voluntat.

  • Rosa8 25/04/2017 15:10:15

    Hi ha professionals de l'ensenyament que estan treballant en aquesta direcció des de fa temps i cal agrair l'esforç q estan fent. Un altre tipus d'organització a l'escola requereix més recursos humans i materials q l'administració no té en compte.

  • Conxita 25/04/2017 21:16:23

    els nenes i nenes de p3 no escolten lliçons asseguts i no s'els tracta com universitaris!!!

  • Garrotada 25/04/2017 22:45:48

    @Conxita: quants fills de 3 anys tens Conxita?

  • andr0mina 25/04/2017 22:07:58

    Com molt bé diu, no podem equiparar el creacionisme amb la teoria de l'evolució. Tampoc estratègies didàctiques degudament contrastades amb d'altres que només s'alimenten dels discursos i les bones intencions. La pedagogia hui no és una ciència, és una creença. La pedagogia és a l'escola el que l'homeopatia a la medicina o el negacionisme del canvi climàtic a les ciències naturals: pura retòrica interessada.

  • P.G.F 25/04/2017 22:59:43

    Nens de tres anys tractats com a universitaris, professors que només "reciten" la lliçó...Francament, no sé quantes escoles de preescolar coneix i quants instituts plens d'adolescents actuals entre 12 i 16 anys ha visitat aquesta senyora.
    Crec que tots comprenem la necessitat de reinventar-se, d'adaptar-se als temps, però s'ha de partir del coneixement de la situació i no de repetir tòpics. Els mestres i professors han fet un gran esforç per treballar amb pocs mitjans, amb una diversitat d'alumnes (diferents procedències, idiomes, mentalitats, coneixements previs, situacions familiars...), com per ser considerats poc més que uns inútils.

    No és per res, però m'agradaria veure a alguns d'aquests experts fent classe a diari a grups reals, amb les condicions i mitjans reals i aguantar tot un curs i obtenir millors resultats. Llavors potser afinarien una mica millor les seves propostes i moderarien les crítiques.

  • Joan 26/04/2017 21:04:19

    @P.G.F: I també estaria bé veure als centres Montessori aplicar les seves tècniques en les circumstàncies que tu descrius!

  • dgdlsc 25/04/2017 23:27:37

    M'agradaria saber si els nens que s'han format a les escoles Montessori tenen problemes o no per memoritzar els temaris a la universitat, la qual no ha canviat el sistema pedagògic de la mateixa manera que ho estan fent actualment a primària i secundària.

  • virginia vives 26/04/2017 10:13:35

    molt interessant

  • Ciutadà 29/04/2017 00:27:15

    Em resulta molt interesant llegir aquesta entrevista. En alguns aspectes em recorda a coses que li he llegit el neuropsiquiatre francès i encunyador del terma "Resiliencia" a França Boris Cyrulnik.

Comenta

Si no tens usuari de l'ARA, aconsegueix la teva subscripció gratuïta

Activa-la aquí
Ja tens usuari de l'ARA? Inicia sessió

ENVIA UN COMENTARI

L'Ara.cat utilitza "cookies" per millorar l'experiència de navegació. Si segueixes navegant entendrem que ho acceptes. Més Informació

D'acord